ΕΚΠΑΙΔΕΥΟ(ΓΕΥΟ)ΜΑΣΤΕ

Με εκπαιδευτές τη chef Ντίνα Νικολάου και 26 τοπικούς παραγωγούς της Ανατολικής Χαλκιδικής!Μια καινοτόμα πρωτοβουλία της Αριστοτελικής Σύμπραξης Επαγγελματιών του Δήμου Αριστοτέλη, που αναβαθμίζει το επίπεδο της εκπαίδευσης και της συμμετοχής 

Μία ολόκληρη ημέρα, αφιερωμένη στη χρήση των προϊόντων πρωτογενούς παραγωγής της Ανατολικής Χαλκιδικής οργανώνει η Αριστοτελική Σύμπραξη Επαγγελματιών του Δήμου Αριστοτέλη σε συνεργασία με το Δήμο Αριστοτέλη, το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, την επικεφαλής chef του KOUZINA Ντίνα Νικολάου και 26 τοπικούς παραγωγούς.

«Γίνονται δάσκαλοι για μία ημέρα» λέει η Ντίνα Νικολάου «και με πλαισιώνουν ως πρωταγωνιστές μιας συλλογικής προσπάθειας με θαυμαστά αποτελέσματα. Άλλωστε εδώ και 13 χρόνια στην περιοχή – τα 3,5 τελευταία σε συνεργασία με το Δήμο Αριστοτέλη – καταφέραμε να αναδείξουμε το γαστρονομικό απόθεμα της Ανατολικής Χαλκιδικής από την Αρναία. τα Πυργαδίκια και την Ολυμπιάδα μέχρι την κορυφή του Άθωνα».

Η εκπαίδευση, η οποία πραγματοποιείται τη Δευτέρα 3 Απριλίου (από τις 09:45 μέχρι τις 16:00) στον αυλόγυρο του Alexandras Palace Hotel & Suites, με την εξαιρετική θέα στην Αμμουλιανή εστιάζει:

  • στην ανάδειξη των χαρακτηριστικών και της ταυτότητας κάθε τοπικού προϊόντος.
  • στον τρόπο καλλιέργειας και παραγωγής όλων.
  • στον τρόπο χρήσης τους στη μαγειρική – ζαχαροπλαστική.
  • στον τρόπο προώθησής τους στους επι-σκέπτες της περιοχής (τεχνική marketing).

Ειδικές θα είναι οι παρουσιάσεις που θα πραγματοποιηθούν στις ενότητες:

  • Τοπικό Πρωινό,
  • Τοπικό Σήμα Ποιότητας της Αριστοτελικής Σύμπραξης Επαγγελματιών του Δήμου. 
  • Μύδια Ολυμπιάδας

To KOUZINA

Η εκπαιδευτική παρουσίαση στοχεύει στην ένταξη ολοένα και περισσότερων τοπικών προϊόντων στους χώρους εστίασης.

«Μετατρέπουμε την ιδέα σε επιχειρηματικότητα» λέει ο Δήμαρχος Αριστοτέλη και Πρόεδρος της Αριστοτελικής Σύμπραξης. Στέλιος Βαλιάνος. «Μέσα σε 3 μόλις χρόνια χτίσαμε μια ισχυρή και βιώσιμη κοινότητα τουρισμού, στην οποία οι επιχειρηματίες συμπράττουν και συνεργάζονται, ακολουθώντας πολυδιάστατες στρατηγικές σύγχρονου τουριστικού marketing. Επικοινωνούν την ελληνικότητα της περιοχής και σταδιακά δημιουργούν ταυτότητα αυθεντικότητας στον προορισμό μέσα από μικρές ή μεγάλες επιτυχίες, που σχηματίζουν την τελική αναπτυξιακή αλυσίδα. Σταθερή αξία παραμένει η διεύρυνση των δυνατοτήτων εκπαίδευσης/ κατάρτισης και η απόκτηση γνώσεων, δεξιοτήτων και προσόντων σε έναν’ ανταγωνιστικό προορισμό, όπου το φρέσκο και το πρωτοποριακό κυριαρχούν στις δράσεις».

[ΠΗΓΗ: ΤΥΠΟΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, 1/4/2023]