Τις τελευταίες μέρες οι antigold διακινούν στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης πληροφορίες για τις πρεμιέρες των ντοκιμαντέρ που γυρίστηκαν για την οπτικοακουστική χειραγώγηση συνειδήσεων αναφορικά με τις Σκουριές και βεβαίως δίνουν μια εντελώς μονοδιάστατη οπτική κατά της πλέον αρχέγονης μεταλλευτικής δραστηριότητας στην ΒΑ Χαλκιδική.
Ένα από αυτά τα ντοκιμαντέρ, όπως μάθαμε, αφορά την πόρευση δυο έφηβων κοριτσιών μέσα στο ιδεολογικά φανατισμένο κλίμα που επικρατούσε τα τελευταία χρόνια στην Ιερισσό, εναντίον της μεταλλευτικής δείχνοντας ταυτόχρονα στιγμές από την καθημερινότητα τους.
Χωρίς να θέλουμε να παραστήσουμε τους μάγους, καθώς δεν έχουμε καμία εικόνα αυτών των ντοκιμαντέρ είναι ηλίου φαεινότερον πως μέσα στην τόσο αρνητική ατμόσφαιρα που γυρίστηκαν είναι φυσικό επακόλουθο και η εικόνα των δύο κοριτσιών στο ντοκιμαντέρ, ως στάση και άποψη απέναντι στην μεταλλευτική δραστηριότητα, θα είναι αφοριστική, κάτι που θεωρούμε απολύτως φυσιολογικό, καθώς μέσα σ’ αυτό το βίωμα μεγάλωσαν και πιθανώς να συνεχίζουν να μεγαλώνουν.
Το μείζον ερώτημα είναι, αν πέρα από τα εύπεπτα συνθήματα και την χαρά της συμμετοχής σε κάτι συλλογικό, στοιχεία που διεγείρουν κατακόρυφα τον ενθουσιασμό των νέων, πως θα αντιδρούσαν αυτά τα παιδιά αν μάθαιναν κάποια στιγμή την αλήθεια για την τεράστια σημασία των μετάλλων στην ζωή μας, αλλά και για τα τερατώδη ψέματα που ακούστηκαν για το επενδυτικό έργο;
Πως θα ένιωθαν απέναντι σ’ αυτούς που τους πληροφόρησαν στοχευμένα για την μια όψη του ζητήματος, αποκρύπτοντας ίσως την πιο ουσιαστική, που θέλει την ζωή μας αβίωτη χωρίς την χρήση προϊόντων που προέρχονται από τα αγαθά της εξορυκτικής – μεταλλευτικής δραστηριότητας;
Το πιο απλό… Όλα αυτά τα προπαγανδιστικά ντοκιμαντέρ, δεν θα είχαν καν γυριστεί, αν δεν υπήρχαν τα προϊόντα από μέταλλα στην διάθεση των δημιουργών τους, όπως κάμερες, μικρόφωνα, μονταζιέρες και πολλά άλλα.
Όπως και να έχει, αργά ή γρήγορα θα μάθουν κι αυτά τα παιδιά την άληθεια και τότε ίσως αντιληφθούν πως στην νιότη τους, αυτοί που έπρεπε δεν τους έδωσαν την σφαιρική ενημέρωση που απαιτούνταν για να σχηματίσουν άποψη επί του μεταλλευτικού θέματος, που τεχνητά δημιουργήθηκε την τελευταία 30ετία στην περιοχή με στόχο την εξαφάνιση της εν λόγω παραγωγικής δραστηριότητας.
Αυτά είναι όμως τα αποτελέσματα του άκριτου όσο και ιδεολογικού φανατισμού. Τα παιδιά δεν φταίνε. Ότι τους δείξεις, αυτό μαθαίνουν. Γι’ αυτό και πρέπει η μεγάλη (ακόμη) μεταλλευτική κοινότητα της Ελλάδας να αντιδράσει συνολικά και συλλογικά και να απαιτήσει την επιστροφή του μαθήματος της Γεωλογίας στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και την παράδοση του από καταρτισμένους γεωλόγους, που έστω για μια φορά στη ζωή τους βρέθηκαν σε εν ενεργεία μεταλλείο.
Σχόλια αναγνωστών:
Ανώνυμος: 10 Μαΐου 2018 – 12:11 μ.μ.
Υπάρχει ένα τεράστιο έλλειμμα παιδείας σ’ αυτά τα παιδιά. Προσέξτε ένα σημείο που υπάρχει μέσα στο ντοκυμαντέρ στο οποίο οι δυο κοπέλιές είναι μπροστά στην είσοδο των Σκουριών και με ύφος χαρακτηρίζει ηλίθιους όσους εργάζονται μέσα σ’ αυτό!
Δεν πρέπει να εξηγήσει κάποια στιγμή κάποιος λογικός άνθρωπος σ’ αυτη την κοπελίτσα ότι χάρη σ’ αυτούς τους “ηλίθιους” μπορεί ακόμη η Ελλάδα να πληρώνει μισθούς δημοσίων υπάλλήλων και συντάξεις; Και ότι μόνο μπορούν να σηκώσουν το κάρο της ανάπτυξης αν ποτέ η Ελλάδα βγεί από τα μνημόνια;
Δεν πρέπει να της πεί κάποιος ότι με τέτοιες συμπεριφορές και λογικές το πιο πιθανό είναι η ζωή και πάνω απ όλα η κοινωνία να μην είναι τόσο επιεικής απέναντι της όσο αυτοί οι “ηλίθιοι” που ανέχονται την ίδια και άλλους σ’ αυτήν γιατί έχουν πολιτισμό και δεν έχουν μάθει να παίρνουν τα άκρα;
Ας την τα εξηγήσει κάποιος όσο είναι νωρίς.
Ανώνυμος: 10 Μαΐου 2018 – 1:04 μ.μ.
Αγαπητοί Πολίτες, θα ήθελα να σας επισημάνω κάτι.
Αν υπονοείτε ότι γι΄αυτή την στάση των παιδιών ευθύνονται οι δάσκαλοι ή οι καθηγητές τους κάνετε ένα πολύ μεγάλο λάθος.
Εμεις οι καθηγητές δεν είμαστε υπεύθυνοι για την ανατροφή των παιδιών. Εμείς οι καθηγητές είμαστε υπεύθυνοι για την μόρφωση και την εκπαίδευση τους.
Αν εγω ως γεωλόγος εξηγώ στο πλαίσιο ενός μαθήματος στο κάθε παιδί το πόσο ανάγκη έχει τα μέταλλα ο σύγχρονος άνθρωπος και αυτό πηγαίνοντας σπίτι βλέπει τον γονιό να τον ενθαρρύνει σε αφορισμούς, δογματισμούς και ισοπεδωτικές λογικές τι πιστεύεται ότι μπορεί να μείνει σ’ αυτό το παιδί και στο κάθε παιδί που μεγαλώνει σε ένα τέτοιο οικογενειακό περιβάλλον;
Η παιδεία στην κατεύθυνση της σωστής και δίκαιης συμπεριφοράς είναι υπόθεση όλων μας. Και εμείς οι μεγαλύτεροι έχουμε υποχρέωση από την στιγμή που είμστε γονείς να φροντίζουμε να βελτιώνουμαι συνεχώς τις όποιες αδυναμίες μας για να δώσουμε όσο το δυνατόν καλύτερη αγωγή και παιδεία στα παιδιά μας.
Ανώνυμος: 10 Μαΐου 2018 – 1:32 μ.μ.
ΕΙΜΑΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΤΕΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΕΩΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ: Πρέπει όλοι Οι Θεσμικοι Φορείς ΓΕΩΤΕΕ-ΤΕΕ-ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΜΕΤ/ΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ -ΓΕΩΛΟΓΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΊΑ- ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΕΩΛΟΓΩΝ -ΜΗΧ/ΚΩΝ ΜΕΤΑΛΕΙΩΝ &ΜΗΧ/ΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΎ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ!!!
Ανώνυμος: 10 Μαΐου 2018 – 1:54 μ.μ.
Οταν είνα παιδί μαθαίνει στην καφρίλα μέσα από το σπίτι του, ότι και να κάνει ο δάσκαλος στο σχολείο είναι δωρον άδωρον.
Ανώνυμος: 10 Μαΐου 2018 – 2:40 μ.μ.
Και τι γίνεται @1:54μμ στην περίπτωση που οι γονείς δίνουν ανατροφή στο παιδί τους μαθαίνοντας του σεβασμό, ευγένεια και υπακοή και πάει στο σχολείο και βλέπει τον δάσκαλο να του να υπερασπίζεται τις πράξεις βίας των antigold σε προσωπικές συζητήσεις;
Ποιό πρότυπο πιστεύεις ότι θα επικρατήσει στην συνείδηση ενός εφήβου; Του γονιού ή του καθηγητή;
Ανώνυμος: 10 Μαΐου 2018 – 6:31 μ.μ.
Κατάφεραν δυο γενιές να τις δηλητηριάσουν. Αυτό έχει σημασία και έχει σημασία γιατί το δηλητήριο που έβαλαν στις ψυχές τους πολύ δύσκολα θα βγεί.
Ο λόγος στους ηθικούς αυτουργούς…
[ΠΗΓΗ: http://politesaristoteli.blogspot.gr/, 10/5/2018]