ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΙ MYTILINEOS ΣΤΟ WEBINAR TOY GRAWMAT

Στις 13/04 πραγματοποιήθηκε το webinar του GRawMat Webinar Series, με την παρουσία εκπροσώπων των Mytilineos και Ελληνικός Χρυσός. Το ενδιαφέρον κέντρισαν τα όσα ειπώθηκαν για την επικοινωνιακή στρατηγική των δύο εταιρειών τα τελευταία χρόνια, από τους κ.κ. Γεράσιμο Μονοκρούσο, Corporate Communications Manager της Ελληνικός Χρυσός και Φιλιώ Λαναρά, Director, Communication & Marketing Strategy της Mytilineos.

H Διευθύντρια Επικοινωνίας και Marketing της MYTILINEOS Φιλιώ Λαναρά μίλησε για τις προκλήσεις αναφορικά με την επικοινωνία στον τομέα της ενεργειακής βιομηχανίας, σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον και σε μια περίοδο που κανονικότητα είναι η διαχείριση διαδοχικών κρίσεων.

Η κα. Λαναρά, εστίασε στον στόχο της εταιρείας για αλουμίνιο με μηδενικό αποτύπωμα το 2050: «Το αμέσως επόμενο διάστημα, η κατεύθυνση της εταιρείας μας έγκειται στη μείωση του αποτυπώματος μας. Στόχος μας είναι το αλουμίνιο μέχρι το 2050 να έχει μηδενικό αποτύπωμα Για να γίνει αυτό, πρέπει όλες μας οι δραστηριότητες και όχι μόνο το εργοστάσιο, να οδηγηθούν προς αυτή την κατεύθυνση, όχι μόνο επενδύοντας αλλά αλλάζοντας ριζοσπαστικά τον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιούμαστε, από το να χρησιμοποιούμε ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα μέχρι και το σκέλος της ανακύκλωσης», δήλωσε.

Κατέληξε, δε ως εξής: «Δουλεύουμε, δημιουργούμε, προσφέρουμε, ενώ επιχειρούμε να καινοτομούμε και στην επικοινωνία. Δεν μένουμε ακίνητοι, συνεχώς εφευρίσκουμε τρόπους να φτάνουμε στα κοινά μας. Σε ένα ρευστό περιβάλλον, συνεχώς μεταβαλλόμενο που η πληροφορία είναι διάχυτη, που οι αλλεπάλληλες κρίσεις δοκιμάζουν τις αντοχές μας, τα fake news είναι έτοιμα να κατασπαράξουν την αλήθεια, το ερώτημα είναι αν υπάρχει τρόπος οι εταιρείες να ανταποκριθούν σε αυτό το περιβάλλον; Ναι, με διαφάνεια, σεβασμό στα κοινά μας και τα προσωπικά δεδομένα, ευρηματικότητα και πάθος γι’ αυτό που κάνουμε: να επικοινωνούμε».

Από την πλευρά του, ο Corporate Communications Manager της Hellas Gold κ. Γεράσιμος Μονοκρούσος, κάνοντας μια σύντομη ιστορική αναδρομική στην επικοινωνιακή στρατηγική της εταιρίας τα τελευταία χρόνια και χρησιμοποιώντας υπαρκτά παραδείγματα, υπογράμμισε τη σημασία που διαδραματίζει η εταιρική επικοινωνία σε μια εξορυκτική βιομηχανία, με άμεσο αντίκτυπο τόσο σε εταιρικό, όσο και σε κλαδικό επίπεδο, καθώς αφορά μια δραστηριότητα που γίνεται συνήθως απομακρυσμένα, πολλές φορές σε υπόγεια μεταλλεία, με την οποία το ευρύ κοινό δεν είναι μεν εξοικειωμένο, από την οποία ωστόσο προκύπτουν οι βασικές πρώτες ύλες για μια σειρά προϊόντων και εφαρμογών που αφορούν την καθημερινότητα όλων.

Ειδικότερα αναφέρθηκε στη σημασία της νέας επενδυτικής συμφωνίας μεταξύ της Ελληνικός Χρυσός και της κυβέρνησης που έθεσε την επένδυση των μεταλλίων Κασσάνδρας ξανά σε βιώσιμη τροχιά, διαφυλάττοντας παράλληλα τα συμφέροντα του δημοσίου και των τοπικών κοινωνιών, ενώ παρουσίασε μια εμπνευσμένη καμπάνια επικοινωνίας για τη σημασία των ορυκτών πρώτων υλών στις ζωές όλων μας και στην εφαρμογή τους σε διάφορους τομείς όπως η ιατρική, η τεχνολογία, η κοσμετολογία, η αεροπλοΐα, η φαρμακοβιομηχανία κ.α.

Τέλος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη σημασία της επικοινωνίας γύρω από ESG ζητήματα, μια θεματολογία που διαχρονικά απασχολεί τη σχέση μεταξύ των τοπικών κοινωνιών και των επιχειρήσεων με εξορυκτική δραστηριότητα, με επιμέρους ζητήματα όπως η προστασία του περιβάλλοντος και η κοινωνική συνεισφορά και διάλογος να βρίσκονται στην κορυφή της καθημερινής ατζέντας.

Ιδιαίτερα ήταν η αναφορά του στα εμβληματικά έργα περιβαλλοντικής αποκατάστασης που η εταιρία πραγματοποίησε από την πρώτη κιόλας στιγμή όταν ανέλαβε τον έλεγχο των μεταλλίων Κασσάνδρας, σε διάφορες περιοχές στην Ολυμπιάδα, όπου μέσω μιας επένδυσης ύψους 120 εκ δολαρίων, απομακρύνθηκαν 3 εκ. τόνοι μεταλλευτικών καταλοίπων προγενέστερης μεταλλευτικής δραστηριότητας, αποδεικνύοντας στην πράξη με τον πλέον εμφατικό τρόπο τη διαφοροποίηση της Ελληνικός Χρυσός με τις πρακτικές των προηγούμενων ετών, στον τομέα της διαχείρισης των μεταλλευτικών καταλοίπων.

Τέλος προχώρησε σε μια σύντομη αναφορά στην έως σήμερα κοινωνική συνεισφορά της εταιρίας στον τοπική κοινωνικά και ιδιαίτερα στο Δήμο Αριστοτέλη, όπου έχοντας επενδύσει έως τώρα 25εκ ευρώ σε έργα κοινωνικού και περιβαλλοντικού χαρακτήρα και ευρισκόμενη σε συνεχή κοινωνικό διάλογο η Ελληνικός Χρυσός φιλοδοξεί να αποτελεί έναν υπεύθυνο εταιρικό πολίτη της κοινωνίας μέσα στην οποία δραστηριοποιείται, ενώ βάσει της νέας επενδυτικής συμφωνίας, πρόκειται να επενδυθούν επιπλέον 70 εκ. ευρώ τα επόμενα 25 έτη.