ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ Η ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΟΔΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥ-ΟΛΥΜΠΙΑΔΑΣ

Διαβάζω στον ιστότοπο https://www.voria.gr, πως η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με το Δήμο Βόλβης προχωρά στην αποκατάσταση ενός από τους σημαντικότερους επαρχιακούς δρόμους της Θεσσαλονίκης, καθώς εξυπηρετεί πολλές νταλίκες σε όλη τη διάρκεια του έτους, ενώ κάθε καλοκαίρι «σηκώνει» πολύ μεγάλη τουριστική κίνηση

Πρόκειται για το δρόμο που συνδέει το Σταυρό με την Ολυμπιάδα, ο οποίος έχει υποστεί σοβαρότατες καταστροφές και φθορές και χρήζει άμεσης αποκατάστασης, διότι καθίσταται σταδιακά επικίνδυνος. Το ποσό που θα δαπανήσει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι 360.000 ευρώ, όπως αποφασίστηκε στη σημερινή συνεδρίαση της Μητροπολιτικής Επιτροπής Θεσσαλονίκης. Η επαρχιακή οδός Σταυρού – Ολυμπιάδας διασχίζει το Σταυρό (οδοί Γ. Παπανδρέου και Παλαιολόγου) τη Ρεντίνα, ενώ θα αποκατασταθούν και τμήματα του δημοτικού οδικού δικτύου του Δήμου Βόλβης που συμβάλλουν στο δρόμο.

Σε όλο το δρόμο θα γίνουν εκτεταμένες ασφαλτοστρώσεις, ενώ θα κατασκευαστεί και δίκτυο αποχέτευσης, στο πλαίσιο του έργου «Κατασκευή εσωτερικών δικτύων αποχέτευσης, αντλιοστασίων και καταθλιπτικών αγωγών των οικισμών Σταυρού και Βρασνών του Δήμου Βόλβης», που είναι σε εξέλιξη. Ο συγκεκριμένος δρόμος είναι πολύ σημαντικός για την τουριστική κίνηση όχι μόνο στο Δήμο Βόλβης, αλλά και στη βόρεια Χαλκιδική.

Μέχρι εδώ όλα καλά και ένα μεγάλο «εύγε» στην ΠΚΜ και τον Δήμο Βόλβης. Καλά θα ήταν να εξέλειπαν και οι κραυγές των απαραίτητων antigold μαϊντανών δημοτικών συμβούλων, σύμφωνα με τους οποίους «οι φθορές πολλαπλασιάστηκαν από την ραγδαία αύξηση της κίνησης μεγάλων φορτηγών οχημάτων, με βαρύτατα φορτία, από την ‘Ελληνικός Χρυσός’, μετά τη λειτουργία του τοπικού μεταλλείου».

Η ερώτηση είναι αν το δρόμο τον χρησιμοποιούν αποκλειστικά βαριά οχήματα της εταιρείας… Δεν περνάει από εκεί τίποτα άλλο σε νταλίκα, σκαπτικά μηχανήματα, αγροτικά, βαριά φορτηγά με προμήθειες; Αν εκλείψουν τα φορτηγά της ΕΧ δεν θα υπάρχουν φθορές;

Ξέρουμε πως ο δρόμος είναι ο μόνος που εξυπηρετεί τη μεταφορά μηχανημάτων και εξοπλισμού προς το μεταλλείο της Ολυμπιάδας και μεταλλευμάτων από την Ολυμπιάδα. Πρώτον, μόλις τελειώσει η κατασκευαστική φάση, η μεταφορά εξοπλισμού θα μειωθεί σημαντικά. Και δεύτερον όταν δημιουργηθεί η απαιτούμενη νέα υποδομή η κυκλοφορία ΟΛΩΝ των βαρέων οχημάτων δεν θα έχει επιπτώσεις.