ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK…

14100538_549340968608999_6356604220308724407_nΓια το πώς μπαίνει το «αγωνιστικό» ντοκιμαντέρ στην υπηρεσία της antigold προπαγάνδας με τρόπο που θα ζήλευε και ο ίδιος ο Γκέμπελς τα είπαμε… Είπαμε και πως με 50 ψωροευρώ μπορείτε όχι μόνο να κάνετε το όνομά σας αθάνατο, αλλά να κερδίσετε και ένα μπλουζάκι «SOS Χαλκιδική»!!! (διαβάστε το άρθρο εδώ).

Αυτό που δεν είπαμε πως το εγχείρημα της χρηματοδότησης μέσω crowdfundingτου προπαγανδιστικού antigold ντοκιμαντέρ «Δε θα πουλήσουμε το μέλλον μας» σε σενάριο και σκηνοθεσία της Νίκης Βελισσαροπούλου και παραγωγή της LaBoîte à Songes (Γαλλία) και του Μιχάλη Παναγιωτόπουλου (Ελλάδα), έχει και σελίδα στο facebook!

Να τονίσουμε πως η… καλλιτέχνιδα στην σελίδα της παρουσίασης του εγχειρήματος, στο www.touscoprod.com, (δείτε εδώ) εκτός των άλλων, όπως η σύνοψη, οι πρωταγωνιστές και η πλοκή του έργου, μας πληροφορεί πως στις Σκουριές τελικά θα χρησιμοποιηθεί κυάνιο (!!!) Ναι αλήθεια… Η Γαλλο-ελληνίδα κα Βελισσαροπούλου το έχει σιγουράκι, και ας λένε όλοι αυτοί οι Έλληνες επιστήμονες της επένδυσης, οι μελέτες, τα Πανεπιστήμια, οι αναλύσεις, τα τεχνικά σχέδια… Διαβάστε τι λέει:

«[…] Η εταιρεία, προκειμένου να δημιουργήσει το μεταλλείο, ξερίζωσε τεράστιες εκτάσεις δάσους μετατρέποντας το βουνό σε ένα απέραντο εργοτάξιο. Κατά τη μεταλλευτική επεξεργασία κοιτασμάτων χρυσού γίνεται χρήση της εξαιρετικά δηλητηριώδους ουσίας του κυανίου. Η Eldorado υποστήριξε ότι στη Xαλκιδική δε θα χρησιμοποιήσει κυάνιο, αλλά τη μέθοδο ακαριαίας τήξης (flash smelting), μια μέθοδο που δεν έχει δοκιμαστεί προηγουμένως στην εξόρυξη χρυσού και που είναι αδύνατο να εφαρμοστεί στη Χαλκιδική, καθώς τα πετρώματα είναι πλούσια σε αρσενικό, γεγονός που καθιστά υποχρεωτική τη χρήση κυανίου για το διαχωρισμό τους. Η επεξεργασία πετρωμάτων με αρσενικό και η αναγκαστική χρήση του κυανίου για το διαχωρισμό τους θα έχει ανυπολόγιστες συνέπειες στην υγεία, στο περιβάλλον και στην οικονομία της περιοχής».

Αναρωτιέμαι μέχρι που μπορεί να φτάσει η προπαγάνδα; Πάντως μέσα σε όλα τα άλλα, υπάρχει και ένα καλό ανέκδοτο στην σύνοψη του project:

«Από το 2012 το κίνημα «SOS Χαλκιδική», με δικαστικούς αγώνες, συνεχείς διαδηλώσεις και εκδηλώσεις, κατάφερε να κερδίσει την υποστήριξη της μεγάλης πλειοψηφίας των πολιτών»!!! Αχαχαχά… Καλό, ε;